Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Istnieje także możliwość dostawy do klientów w EU, w tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@primepc.pl.
Zamówienia realizowane poprzez dostarczenie do wybranego miejsca, realizujemy w dniach roboczych, za pośrednictwem profesjonalnych przewoźników:
InPost S.A, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków;
FedEx Express International B.V., Attn: Legal Department, Taurusavenue 111, 2132 LS Hoofddorp (Holandia);
DPD Polska Sp. z o.o., ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa;
DHL Parcel Polska Sp. z o.o., ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa;
Schenker sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 18, 02-350 Warszawa
Zamówienia realizowane poprzez odbiór osobisty, realizujemy w dniach roboczych od godziny 9:00-16:00, w naszej siedzibie.
Wydanie towarów przewoźnikowi lub do siedziby sklepu w przypadku obioru osobistego, następuje w terminie podanym w karcie towaru.
Do czasu wydania towarów przewoźnikowi lub do siedziby sklepu, należy doliczyć czas dostarczenia, realizowany przez przewoźnika w czasie wynoszącym zwykle 1 - 2 dni robocze.
Bieg terminu wydania Towarów rozpoczyna się:
- od chwili wysłania przez nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji – w przypadku wybrania metody płatności przy odbiorze towarów,
- od zaksięgowania przez nas otrzymanej należności – w przypadku wybrania metody płatności z góry.
Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.